Volleyboll SM 2013

Helgen har varit toppen! Mycket rolig volleyboll & träffat massor av härligt folk. Vi hamnade på en sjätte plats vilket var riktigt bra eftersom vi hade flera spelare borta. Jag var dock inte helt frisk kände jag men läkaren hade sagt att jag kunde spela om jag inte hade feber. Jag blev lätt andfådd & kände av halsont igen på söndags kvällen. Har även ont i halsen idag & hoppas verkligen det går över tills på torsdag då jag åker upp till Falköping för träning & tester inför RIG.

Från lördagen till söndagen stannade jag & Judith på hotell. Vi hade det super! The flying seal gjorde comeback detta året & vi hyrde även en cykel & åkte runt lite i Göteborg.

Mer bilder från SM kommer i ett annat inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0